poniedziałek, 26 sierpnia 2013

NOC HACKERÓW ..!

Cześć ..! Tu znowu ja sweet4567 ;c Nje wiem czy to prawda, ale słyszałam, że dzisiaj noc hackerów ;c Nie chcę się tego bać, ale jednak się boję ;c Boję się tego, że spotka mnie, to co Kellow ;c Na szczęście nje protestowałam dużo w tej sprawie, tylko wspomagałam innych protestujących dwoma postami, do których teraz nje mogę się dostać, żeby je usunąć ;c Ale to już nje chodzi o to, na wszelki wypadek zawsze warto ubrać się brzydziej niż zwykle. Bo jak, to mówią : Przezorny zawsze ubezpieczony. 
Myślę, że tu jush nje chodzi o Kellow, ponieważ w noc hackerów ważą się losy każdej moviestar. Dzięki za przeczytanie c;  Mam nadzieje, że wasze konta będą bezpieczne i nje skończycie taq jaq Kellow. Pozdrawiam c;

I taki obrazek, który lubie c; xd :



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz